14.9.2011 / Ondřej

Harmonogram témat

V nejbližších několika měsících se zde budeme věnovat následujícím tématům:

  • PPC reklama / AdWords, Sklik – jak na to a akční nabídka pro vyzkoušení reklamy skoro zdarma (podzim 2011)
  • Facebook – má ve vaší reklamě vůbec smysl? Jak na něj, akční nabídka na vytvoření a správu Facebook stránky
  • Satelitní weby – co jsou satelitní weby a k čemu slouží? Akční nabídka na tvorbu satelitních webů.
  • Další sociální sítě – Twitter, FourSquare a další – jejich představení, možnosti a využití ve vaší reklamě.
  • Google Analytics – jak a co v nich hledat a sledovat. Akční nabídka na nastavení a zaučení profesionálního sledování Google Analytics
V plánu máme jedno téma na 2-3 měsíce, tedy orientačně po 1/4 čtvrtletí nové téma a k němu vztažená  akční nabídka na „ochutnávku“ našich služeb. Zároveň budou příspěvky k danému tématu obsahovat dostatečné množství odkazů a návodu na postupy „udělej si sám“, pro ty z Vás, kteří mají více času, dané téma je zajímá a rádi by do problematiky zkusili nejprve proniknout sami.
 
Uvítali byste přednostně jiné téma? Napište nám!
Líbí se Vám článek? Děkujeme za sdílení