14.3.2014 / Ondřej

Google změnil vzhled vyhledávání – co to pro vás znamená?

Asi jste zaregistrovali, že Google v posledních dnech změnil výsledky vyhledávání. Na první pohled to vypadá jen jako lehký facelift řezů písem a barev, ale změny jsou hlubšího rázu, podívejme se společně co se změnilo a co to pro vyhledávání a SEO znamená.

Tak jako každá změna bývá většinou přijímána spíše negativně ani tato není a nebude výjimkou. Výsledky na první pohled dost splývají a hůře se v nich orientuje. Ale to je možná záměr?

Snímek obrazovky 2014-03-13 v 7.36.48

Co Google konkrétně změnil?

  1. Titulky výsledků nejsou podtržené (tak jak jsme zvyklí z historie webu)
  2. Titulky jsou také větší a tučnější
  3. Barva modré u titulků je trošku jiný než dříve
  4. URL adresy jsou výrazně menší než dříve
  5. To nejdůležitější jsou, ale AdWords reklamy, které nyní už nejsou celé podbarvené a nesou jen malý štítek „ad“. Zde je patrný účel změny vzhledu, aby placené reklamy získaly více prokliků a zmátly uživatele tváříc se na první pohled jako výsledek přirozeného hledání a ne jako „reklama“.

Co se týče optimalizace pro vyhledávače znamená to jediné. Bude potřeba dát ještě lepší důraz na psaní chytlavých, zajímavých titulků! A to více než kdy dříve. Troufnete si na ně sami nebo se raději obrátíte na naše copywritery?

Přečtěte si více o tom co to jsou Titulky, Popisky a další v našem článku: http://www.goodygoody.cz/2013/08/seo-skola-co-to-je-titulek-a-popisek-stranky/

Líbí se Vám článek? Děkujeme za sdílení