20.11.2014 / David Mynář

SEO je umění, ve kterém nejlépe uspějete se selským rozumem

Co to vlastně je SEO? Kdy by ho měla firma začít řešit? Jak se liší od offline marketingu? Čemu se při optimalizaci vyhnout? Tyto a další složité otázky pomohl účastníkům rozkrýt seminář o SEO optimalizaci, který pořádala naše společnost Fresh Services. Školení se konalo v úterý 18. listopadu v reprezentativních prostorách firmy Asseco.

Stejně jako minulé školení o Google Analytics, i seminář o SEO vedl náš specialista Petr Fidler. Celou dobu dokázal příjemným tempem a mnoha příklady z praxe udržet pozornost účastníků. Také pohotově odpovídal na zvídavé dotazy z publika. Školení se zúčastnili lidé z širokého spektra oborů, od majitele e-shopu po marketingového ředitele firmy, zabývající se robotikou a automatizací.

V závěru poznatky Petra Fidlera doplnil zakladatel Fresh Services Ondřej Prokop, který na několika konkrétních případech demonstroval, že SEO je výhodná investice, která může zněkolikanásobit tržby dosahované online.

Pokud jste školení o SEO propásli, nezoufejte. Tým Fresh Services chystá „reprízu“ seminářů o SEO i Google Analytics a zároveň úplně novou přednášku, věnovanou tentokrát PPC kampaním Adwords a Sklik. Chcete-li se zúčastnit, napište nám na office@freshservices.cz. Těšíme se na Vás!

Líbí se Vám článek? Děkujeme za sdílení