SEO je umění, ve kterém nejlépe uspějete se selským rozumem

20. 11. 2014 Reportáže z akcí, konference, školení

Co to vlastně je SEO? Kdy by ho měla firma začít řešit? Jak se liší od offline marketingu? Čemu se při optimalizaci vyhnout? Tyto a další složité otázky pomohl účastníkům rozkrýt seminář o SEO optimalizaci, který pořádala naše společnost Fresh Services. Školení se konalo v úterý 18. listopadu v reprezentativních prostorách firmy Asseco.
Stejně jako minulé školení o Google Analytics, i seminář o SEO vedl náš specialista Petr Fidler. Celou dobu dokázal příjemným tempem a mnoha příklady z praxe udržet pozornost účastníků. Také pohotově odpovídal na zvídavé dotazy z publika. Školení se zúčastnili lidé z širokého spektra oborů, od majitele e-shopu po marketingového ředitele firmy, zabývající se robotikou a automatizací.
V závěru poznatky Petra Fidlera doplnil zakladatel Fresh Services Ondřej Prokop, který na několika konkrétních případech demonstroval, že SEO je výhodná investice, která může zněkolikanásobit tržby dosahované online.
Pokud jste školení o SEO propásli, nezoufejte. Tým Fresh Services chystá „reprízu“ seminářů o SEO i Google Analytics a zároveň úplně novou přednášku, věnovanou tentokrát PPC kampaním Adwords a Sklik. Chcete-li se zúčastnit, napište nám na office@freshservices.cz. Těšíme se na Vás!

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.