Zúčastnili jsme se školení PPC v H1.cz

27. 2. 2015 Reportáže z akcí, konference, školení

Stejně jako všechny ostatní oblasti internetového marketingu i PPC reklama je velmi komplexní oblast, která nesmí být brána na lehkou váhu a, pokud ji chcete dělat maximálně efektivně, musíte se také neustále vzdělávat a prohlubovat si své znalosti. A co by mohlo být lepší, než čerpat tyto nové znalosti od jedné z největších firem v oboru?
Účastnil jsem se tento a minulý týden školení PPC reklamy ve společnosti H1.cz, která spolupracovala a stále spolupracuje s velkými klienty typu Heureka, Slevomat, Home Credit a mnohými dalšími. Lekce vedl pan Erfányuk zastávající pozici Performance Advertising Consultant, který dříve pracoval přímo pro společnost Seznam.cz a nyní se věnuje správě PPC kampaní právě pro takové klienty, jako jsem psal výše.
Procházeli jsme společně PPC kampaně od úplných základů, abychom si plně připomněli a možná i objevili veškeré možnosti, které tyto velké reklamní platformy nabízejí. Lektor se s námi podělil o klíčové tipy a triky při zakládání a vedení inzerce takovým způsobem, který se osvědčil i v těch nejnáročnějších oborech a při té nejtěžší konkurenci. Triky, jak zefektivnit klientům propagaci a zároveň snižovat jejich náklady na kampaň, určitě využijeme i my.
Neméně zajímavé byly i poznatky o správném provedení remarketingu. Prakticky řečeno, jak klientům získat zákazníky, o které by jinak přišli. Určitě se rád zúčastním další série školení, neboť se takto dozvíte užitečné informace, které jinde nezískáte, a které jsou hlavně ověřené praxí.

David Mynář
Spolumajitel agentury a marketingový nadšenec. Jeho srdcovými klienty jsou Bioderma a Metrostav Development, nejraději píše o strategii a webové analytice. V kanceláři ho kromě pracovního stolu nejčastěji najdete u kávovaru.