Chcete dělat SEO, které funguje a vydělává? My vás ho naučíme na praktickém školení

27. 2. 2017 Aktuálně Marketing, SEO, PPC, sociální sítě Školení
Dobře optimalizovat web pro vyhledávače je stále těžší. V roce 2017 opravdu nestačí zakoupit odkazy na odkazové farmě a čekat na první pozice. Dnes naopak platí spokojený uživatel + kvalitní obsah = úspěšné SEO. Jedna věc ale zůstává stejná: dobře prováděná optimalizace pro vyhledávače (SEO) může i s relativně malým rozpočtem být pro firmu účinným marketingovým nástrojem a zdrojem tržeb.
Proto jsme se rozhodli odtajnit pár receptů z naší kuchyně a uspořádat celodenní SEO školení s názvem SEO moderně a prakticky.
Kdy: čtvrtek 23. března 2017
Čas: od 9:00 do 16:00
Kde: ICV – Institut certifikovaného vzdělávání, Kubánské nám. 1391/11, Praha 10

Obsah školení

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) patří k nejstarším metodám online marketingu. I my sami s ní máme dlouholeté zkušenosti. Děláme SEO pro korporáty, významné české e-shopy, ale i malé rodinné firmy. Za tu dobu jsme nasbírali nespočet zkušeností, o které se s vámi chceme podělit. Ušetříme vás učebnicových pouček a hodinových monologů o naší genialitě, nýbrž se zaměříme na praxi a dáme vám prostor se na cokoliv zeptat. Cílem školení je vám předat informace potřebné k tomu, abyste si svůj web mohli optimalizovat sami. Konkrétně si ze školení odnesete znalost, jak:
  • správně nastavit SEO strategii (pochopit, na co se při optimalizaci zaměřit) a začlenit SEO do svého marketingového mixu;
  • udělat důkladnou analýzu klíčových slov;
  • dobře nastavit SEO on-page faktory a vyvarovat se nejčastějších chyb;
  • pochopit uživatele a jeho chování na webu;
  • důkladně měřit vývoj pozic ve vyhledávačích;
  • vyhodnotit data z webu a odlišit konverze ze SEO a jiných kanálů;
  • efektivně budovat síť zpětných odkazů, kde hledat správné weby a čeho se raději vyvarovat;
  • sepsat fungující linkbuildingový článek;
  • upravit web podle posledních změn vyhledávacích algoritmů.

Program školení

  • 9:00 – 10:30  Úvodní část školení
  • 10:30 – 10:45 Coffee Break
  • 10:45 – 12:00 2. část školení
  • 12:00 – 13:00 Oběd (zahrnut v ceně školení)
  • 13:00 – 14:30 3. část školení
  • 14:30 – 14:45 Coffee Break
  • 14:45 – 16:00 Závěrečná část školení, prostor pro dotazy
Jelikož je školení zaměřeno prakticky, doporučujeme si vzít notebook či tablet.
Součástí programu je i prostor pro networking, proto si nezapomeňte vizitky.

Programem provedou

David Mynář, vedoucí marketingových projektů
Nicolas Vrba, Senior Online Marketing Consultant

Cena kurzu

Cena kurzu je 2 900 Kč bez DPH a je splatná prostřednictvím faktury vystavené po registraci.

Rezervace místa

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně obsahu kurzu, přihlášení, platby, cesty na kurz, či čehokoliv jiného, neváhejte kontaktovat naši kolegyni Katarínou Lipovskou (+420 731 247 247; lipovska@freshservices.cz). Zároveň je možné s ní řešit registrace individuálně (například při větším počtu účastníků).
Přihlásit na kurz je nutné do pondělí 20. března 2017. V případě nízkého počtu účastníků si vyhrazuje pořadatel (společnost Fresh Services s. r. o.) právo školení zrušit a všem účastníkům vrátit jejich peníze.

Přečtěte si před školením

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.