21.2.2018 / Radim

Peppermint a Fresh digitálně pro Biodermu

Novou digitální kampaň pro značku francouzské kosmetiky Bioderma připravila agentura Peppermint Digital. Propaguje v ní produktovou řadu pro citlivou pokožku Sensibio. Agentura v kampani využívá web Givt, skrz který je možné z peněz utracených v e-shopu přispět na dobrou věc. „Kampaň je založena na myšlence drobných skutků, které potěší tu naši citlivější část,“ uvedla Tereza Miková, copywriterka Peppermintu.

Kampaň běží na FacebookuInstagramu a speciální microsite. Fanoušci zde najdou vedle informací o produktech i nejrůznější výzvy ke každodennímu dělání radosti nebo například spotřebitelské soutěže. „Nechtěli jsme další kampaň, která pouze představí produkt a jeho benefity, ale hledali jsme téma, které našim zákazníkům skutečně něco přinese a komunikaci propojí,“ uvedla Karolína Mrázková, digital managerka Biodermy.

Od září 2017 spolupracuje značka kosmetiky také s digitální agenturou Fresh. Ta se stará o výkonnostní online marketing s primárním zaměřením na SEO webu. Cílem je přitom dlouhodobé zvýšení počtu návštěvníků webu, kteří přichází prostřednictvím vyhledávačů Google a Seznam. Po tříměsíční spolupráci v SEO Bioderma svěřila agentuře také řízení kampaní Google AdWords. Ty běží nejen ve vyhledávači, ale i v obsahové síti, především při launchi nových produktů.

Článek původně vyšel v magazínu Mediář.

Líbí se Vám článek? Děkujeme za sdílení