31.5.2018 / Ondřej

Ondřej pro Mladého podnikatele: Jak malá agentura k velkým klientům přišla

Ondřej Prokop, jeden ze zakladatelů naší agentury, byl opět pozván ke skvělému Jiřímu Rosteckému, aby řekl něco zajímavého k našemu velkému projektu. Ondřej se pro Mladého podnikatele rozmluvil o tom, jak se dostat k zajímavým zakázkám od velkých značek, i když jste menší a mladá agentura, jak implementovat nové technologie do kampaně, i jak pomocí komunikace zlepšit brand velké korporace. Dozvíte se zajímavosti z kampaní pro společnost Metrostav Development i jak citlivě komunikovat developerský projekt, který se potýká z mnoha „hejty“, na sociálních sítích.

Celý video rozhovor můžete zhlédnout zde:

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Líbí se Vám článek? Děkujeme za sdílení