Webinář: Marketingová strategie e-shopu od Davida Mynáře a Radima Bílého

Webinář: Marketingová strategie e-shopu

Minulé léto David s Radimem ve spolupráci se Shoptetem připravili webinář pro e-shopisty o marketingové strategii e-shopu. V jeho rámci se dozvíte:

  • využít schéma SEE-THINK-DO-CARE k plánování marketingové strategie
  • správně definovat cílovou skupinu
  • rozložit investice mezi marketingové kanály
  • se doplňují výkon a brand
  • usilovat o zvýšení retence zákazníků

Celý záznam si můžete prohlédnout ve videu níže.

 

Please follow and like us:

Líbí se vám tento článek? Sdílejte jej se svými přáteli.

Chcete do e-mailu pravidelně dostávat podobné články. Přihlašte se k odběru newsletteru.

Vyřešte svůj marketing rychle a kvalitně

Stačí vyplnit tento formulář s kontaktními údaji a my se ozveme do příštího pracovního dne. Případně můžete využít kontaktů níže.