Blog

14.8.2019 / David Mynář

Sdílení fotek s přáteli, likování celebrit…a nakupování. Jak si založit obchod na Instagramu?

Instagram se díky rychlému růstu stal jednou z největších sociálních sítí na světě (dle dosahu na uživatele třetí, podle počtu aktivních uživatelů pátou). V Česku čítá publikum na Instagramu aktuálně 2 miliony uživatelů. Firmy, které chtěly marketingově využít Instagram, dosud volily především spolupráci s influencery. Letos se e-shopům otevírá nová velmi zajímavá možnost – založení […]

Read More…

7.8.2019 / Radim

Hlasovému vyhledávání patří budoucnost. Alexa se však musí naučit česky

Mnozí odborníci na digitální marketing se domnívají, že hlasovému vyhledávání patří budoucnost. Oni se to tedy domnívají již dlouho, protože první funkční technologii na rozpoznávání hlasových příkladů máme již od 60. let. I Google umí poměrně spolehlivé rozpoznávání hlasových příkazů již pěknou řádku let (včetně češtiny, ve které umožňuje vyhledávat od roku 2010), ale v […]

Read More…

1.8.2019 / David Mynář

5 nejčastějších chyb, které snižují efektivitu online marketingu

V roce 2018 investovali zadavatelé do internetové reklamy 28,3 miliardy korun. Část této obrovské částky byla  přitom “vyhozena oknem”. Efektivitu kampaní totiž snižují menší i větší chyby. Shrnuli jsme proto pro vás nejčastější problémy a jejich řešení. Neměříte výkon Ještě stále se u našich nových klientů setkáváme se situací, kdy sice investují do marketingu, ale […]

Read More…

15.7.2019 / Radim

Makléřům Metrostav Development nově pomáhá s prací chatbot

Developerský projekt společnosti Metrostav Development Na Vackově vstupuje již do své 10. etapy. Zájemci o moderní bydlení v dynamicky rozvíjející se lokalitě Horního Žižkova si mohou vybrat některý z 347 bytů podél ulice Malešická, které budou dostupné k nastěhování v roce 2020. Stejně jako v případě minulých etap se o marketing projektu stará digitální agentura […]

Read More…

27.6.2019 / David Mynář

Rozšiřujeme naše služby o Adform

Od června nabízíme kromě reklamních platforem Google, Seznam a Facebook také Adform. Adform je nezávislá dánská platforma pro nákup RTB reklamy (nákup prostoru pro bannery v reálném čase formou aukce). Adform dokáže vaše bannery zobrazit například na stránkách idnes.cz, csfd.cz, aktualne.cz a desítkách tisíc dalších webů z Česka i celého světa. Široký zásah a přesné […]

Read More…

26.6.2019 / Radim

Spravovat newsletter, Facebook a web na 3 kliky? S Virbac Direct to není problém

Ne u všech profesí je v dnešní době zvykem, aby dělaly profesionální a pravidelný marketing.  Například veterináři. Ti se většinu času věnují výkonu své profese a na řešení marketingu jim nezbývá čas. To jsme se rozhodli společně s naším klientem GS Partners změnit.   Společnost má na starosti výhradní zastoupení výrobce veterinárních přípravků Virbac na […]

Read More…

13.6.2019 / Radim

Po Snapchatu a YouTube útočí Facebook i na LinkedIn. Chce se stát hlavním místem pro nábor?

O tom, že chlapci a dívky z Facebooku nejsou žádná ořezávátka, by mohli ve Snapchatu vyprávět. Během pár týdnů totiž dokázali tuto sociální síť pro mladé, které experti předpovídali skvělou budoucnost a která se chystala upsat své akcie na Wall Street, poslat do stádia pozvolného úpadku. Stačilo jim k tomu jen velmi málo – zkopírovat […]

Read More…

2.6.2019 / Nicole Hubičková

Sonda do online marketingu budoucnosti

  Onoho pošmourného úterního večera dne 14.5. se kino Lucerna až po okraj zaplnilo „markeťáky“. Beznadějně vyprodáno. A důvod byl naprosto zřejmý: kvalita přednášejících a přednášky samotné předčila má očekávání. Půlhodinové bloky, v nichž se vystřídali tři speakeři z marketingových firem těch nejzvučnějších jmen na českém trhu, byly vyladěné do detailu, a to jak prezentacemi, tak […]

Read More…

24.4.2019 / David Mynář

Data Restart 2019 upozornil, že jen na datech skvělou firmu nepostavíte

Druhé dubnové pondělí se do Divadle Pod Palmovkou uskutečnila konference Data Restart 2019. Už úvodní keynote Honzy Tichého napověděla, že nepůjde o obyčejné „poplácávání se po zádech“ , jak jsou data důležitá. Šéf agentury Taste Medio představil data jako dobrého sluhu, ale špatného pána. Připomněl, že firmy, které se zaměřily pouze na výkonnostní marketing, doplatily na logický […]

Read More…

2.4.2019 / Daniela Nemravová

Urychlete si práci v Google Analytics klávesovými zkratkami

Diskuzí s dalšími uživateli Google Analytics jsem dospěla k zajímavému poznání.  Ne všichni, kdo v něm pracují, znají kouzlo jeho klávesových zkratek. Díky tomu jsem měla motivaci sepsat tento článek, ve kterém vám přináším tipy pro zrychlení a zefektivnění práce s Google Analytics.   Pojďme se na ně podívat! Nastavování výběrů období: d t – […]

Read More…