Blog

13.6.2019 / Radim

Po Snapchatu a YouTube útočí Facebook i na LinkedIn. Chce se stát hlavním místem pro nábor?

O tom, že chlapci a dívky z Facebooku nejsou žádná ořezávátka, by mohli ve Snapchatu vyprávět. Během pár týdnů totiž dokázali tuto sociální síť pro mladé, které experti předpovídali skvělou budoucnost a která se chystala upsat své akcie na Wall Street, poslat do stádia pozvolného úpadku. Stačilo jim k tomu jen velmi málo – zkopírovat […]

Read More…

2.6.2019 / Nicole Hubičková

Sonda do online marketingu budoucnosti

  Onoho pošmourného úterního večera dne 14.5. se kino Lucerna až po okraj zaplnilo „markeťáky“. Beznadějně vyprodáno. A důvod byl naprosto zřejmý: kvalita přednášejících a přednášky samotné předčila má očekávání. Půlhodinové bloky, v nichž se vystřídali tři speakeři z marketingových firem těch nejzvučnějších jmen na českém trhu, byly vyladěné do detailu, a to jak prezentacemi, tak […]

Read More…

24.4.2019 / David Mynář

Data Restart 2019 upozornil, že jen na datech skvělou firmu nepostavíte

Druhé dubnové pondělí se do Divadle Pod Palmovkou uskutečnila konference Data Restart 2019. Už úvodní keynote Honzy Tichého napověděla, že nepůjde o obyčejné „poplácávání se po zádech“ , jak jsou data důležitá. Šéf agentury Taste Medio představil data jako dobrého sluhu, ale špatného pána. Připomněl, že firmy, které se zaměřily pouze na výkonnostní marketing, doplatily na logický […]

Read More…

2.4.2019 / Daniela Nemravová

Urychlete si práci v Google Analytics klávesovými zkratkami

Diskuzí s dalšími uživateli Google Analytics jsem dospěla k zajímavému poznání.  Ne všichni, kdo v něm pracují, znají kouzlo jeho klávesových zkratek. Díky tomu jsem měla motivaci sepsat tento článek, ve kterém vám přináším tipy pro zrychlení a zefektivnění práce s Google Analytics.   Pojďme se na ně podívat! Nastavování výběrů období: d t – […]

Read More…

26.3.2019 / Petra Baránková

5 tipov ako zaujať na Instagrame

Nie nadarmo sa hovorí, že lepšie je raz vidieť ako stokrát počuť. A na instagrame to platí dvojnásobne. V dobe, kedy sme zahltení neustálym bombardovaním informáciami a reklamami, uchyľujeme sa k filtrovaniu toho, čo do svojej hlavy vpustíme. Za 15 rokov sa naša dĺžka pozornosti znížila z 12 sekúnd na 8,25 sekúnd, čím sme si […]

Read More…

1.3.2019 / Daniela Nemravová

Facebook Ad Fatigue – 8 praktických tipů, jak oživit reklamu

V minulém článku jsem se zaměřila na to, co to vlastně Facebook Ad Fatigue je a jaké jsou jeho nejčastější příčiny. Nyní se podíváme na to, jak lze jevu Ad Fatigue zabránit. 1. Vyměňte obrázek Tohle je základní a nejjednodušší způsob, jak to můžete řešit. S jevem Ad Fatigue zatočíte ideálně novým vizuálem. Díky tomu […]

Read More…

21.2.2019 / Pavla Zorničková

Tik Tok: nové místo pro reklamu, nebo hrozba pro mladistvé?

Posledních několik měsíců otřásá internetem velký boom okolo aplikace “Tik Tok”, dříve známé také jako Musical.ly. V současnosti Tik Tok využívá měsíčně přibližně půl miliardy uživatelů napříč celým světem. Tik Tok mimo jiné patří k 6 nejstahovanějším aplikacím světa, a v roce 2018 dokonce dominoval mezi aplikacemi pro iPhony. Velkou pozornost existenci tohoto nástroje věnují […]

Read More…

19.2.2019 / Daniela Nemravová

Hrozba jménem Facebook Ad Fatigue. Poznáte unavené publikum?

Vsadím se, že drtivá většina z vás má zkušenost s Facebookovou reklamou, která vás doslova pronásledovala několik dnů i týdnů a u které jste se už modlili, ať to skončí (nebo jste ji sami skryli). Ať se nám to líbí nebo ne, téměř každý zažil jev zvaný Ad Fatigue. Co Ad Fatigue přesně znamená? Protože […]

Read More…

24.1.2019 / Radim

Nebaví vás se bavit s vlastními zákazníky? Pořiďte jim chatbota

Přestože nadpis tohoto článku zní humorně (tedy aspoň doufám), nejedná se o vtip. S růstem možností umělé inteligence se objevuje stále více činností, kde může člověka nahradit dobře napsaný kus kódu. A nejde jen o manuální činnosti. Automatizace se prosazuje stále více i v marketingu. A kdo to dle odborníků z obchodně-marketingové platformy Hubspot schytá […]

Read More…

23.1.2019 / Radim

Jaký byl Digiveletrh 2019?

Co Čech, to marketér. Aspoň takový pocit jsem měl z letošního Digiveletrhu 2019, na který jsem vyrazil já a náš marketingový ředitel David. Objevilo se zde 19 digitálních agentur, z nichž každá měla co zajímavého říct. A Fresh byl jednou z nich.   Upřímně řečeno jsem na akci původně moc jít nechtěl. Říkal jsem si, […]

Read More…