Blog

14.5.2018 / Barbora

Plánujete strategicky nebo „na koleni“?

  Řešíte komunikaci na Facebooku, Instagramu, YouTube a další kanálech? Protože se často setkáváme s tím, že klientům občas uniká úplná podstata marketingu a strategické plánování, napsala naše kolegyně Kristýna článek, který se zaměří na úplný základ strategického myšlení o byznysu. Psaní věcí „na koleni“ se totiž rovná vyhazování peněz oknem. Je fajn používat Instagram a YouTube, ale […]

Read More…

27.4.2018 / Barbora

Stavte se na Fresh snídani!

Další freshí snídaně je tady! Přijďte se s námi prakticky pobavit o online marketingu. Tentokrát se mrkneme na psychologii reklamy a na to, jak být pořádně efektivní. Řečnit bude náš legendární kolega Nicolas Vrba. Nicolas založi svůj první e-shop už když byl v pubertě. Pak jich provozoval ještě několik, přičemž dodnes jeden úspěšný e-shop vede. Ve Freshi založil společně s Davidem Mynářem […]

Read More…

23.4.2018 / Barbora

Děláme online pro záruční banku

Radujeme se, že máme nového kliena! O naší spolupráci píše i Mediář.cz. 1.5. totiž zahajujeme dlouhodobou spolupráci s Českomoravskou záruční a rozvojovou bankou. ČMZRB budeme pomáhat v oblasti online marketingu. Celá spolupráce byla zahájena analýzou webu a online aktivit v digitálním prostředí, kterou dělal náš kolega Nicolas. „Analyzovali jsme, kde má web mezery, kde je zbytečně komplikovaný, nepřehledný, […]

Read More…

23.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (4/4)

Poslední díl krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. Předchozí díly naleznete zde: první, druhý a třetí. GDPR a zákaznická péče Newsletter, emailing a zákaznická péče Ať se to nezdá, GDPR v rámci e-mailingu můžete pojmout jako příležitost! Budete si muset udělat generální „úklid“ v databázích, vyfiltrovat staré adresy a vymyslet strategie, jak motivovat lidi, aby vám […]

Read More…

19.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (3/4)

Pokračování krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. První díl naleznete zde a druhý díl zase zde. GDPR a PPC, remarketing, SEO, Analytics PPC a Facebook Vzhledem k tomu, že FB je správce, dost se snaží všechny mezery napravit sám. V České republice by mělo být již dávno podle zákona o ochraně osobních důvodů […]

Read More…

16.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (2/4)

Pokračování krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. První díl naleznete zde. Tiskovky, blogy, průzkumy, newslettery, soutěže Soustřeďte se na souhlasy. Je důležité si pamatovat, že jakmile v obsahu „pracujeme“ s reálnými lidmi, musíme si opatřit jejich souhlas, a to obzvlášť, pokud jsou tito lidé dohledatelní. Může se jednat o vítěze soutěže, známou […]

Read More…

12.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (1/4)

GDPR. Při vyslovení těchto čtyř písmen leckomu naskočí husí kůže nebo rovnou pomýšlí na to, že by si dal něco ostřejšího. Je to ale skutečně takový strašák? U nás přece už 18 let platí zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tak proč je teď kolem tématu takové haló? Co se změnilo? A co konkrétně dělat, […]

Read More…

27.3.2018 / Radim

Je vaše Adwords kampaň černou dírou na peníze? PPC specialistka Míša radí, jak ji vylepšit

Založení PPC kampaně není na první dojem nic složitého, ale pokud ji chcete mít opravdu funkční, tak zjistíte, že to taková hračka není a bez správného nastavení se prakticky neobejde. Proto jsem si pro vás připravila několik praktických rad, jak své kampaně ve vyhledávání vylepšit a zvýšit jejich výkon. Odlišujte obsahovou a vyhledávací síť Když […]

Read More…

27.2.2018 / Nicolas Vrba

Na GDPR jsme ready, co vy?

Velký „strašák“ tohoto roku, GDPR, pocházející z dílny bruselských politiků vyvolává stále více otázek a nejasností mezi podnikateli. Dne 27. 2. 2018 jsme proto ve spolupráci s advokátní kanceláří macek legal uspořádali business snídani, kde jsme klientům pomohli pochopit základy nových zákonitostí a především pak ukázali, co vše bude nyní třeba změnit.  Co je GDPR? […]

Read More…

27.2.2018 / Radim

Náš jednatel Ondra šel v rozhovoru pro Mladý podnikatel opravdu na dřeň. Přečtete si o všem, co se nám za 10 let nepovedlo a jak jsme se poučili

Prestižní magazín o podnikání a digitálním marketingu Mladý podnikatel udělal rozhovor s naším jednatelem Ondřejem Prokopem. A legendárnímu Jirkovi Rosteckému toho řekl na sebe opravdu hodně.  V rozhovoru si můžete přečíst například: Proč je agenturní byznys tak náročný a jaká skrývá největší úskalí? Proč chtěl Ondřej z firmy několikrát utéct, ale nakonec to neudělal? Co […]

Read More…