Blog

30.7.2018 / Nicolas Vrba

Víte, jaké má vaše firma recenze na internetu? Můžete přicházet o spoustu peněz

Přemýšleli jste někdy nad tím, jaký vliv na vaše zákazníky má to, co o vaší firmě a značce najdou na internetu? Přišlo mi zajímavé, když jsem chodil na obchodní schůzky, že většina firem mluví o investicích do reklamy, marketingu, získávání nových poptávek a prodejů – ale málokdy se pozastaví nad tím, co následuje poté, co […]

Read More…

11.6.2018 / Barbora

Školení je hračka, anebo ne?

Co nám říká CSR Pokud zkratku neznáte, tak se jedná o společenskou odpovědnost firem, která stojí na třech pilířích: ekonomická prosperita, sociální zodpovědnost a environmentální dopady. V tomto článku se zaměříme na sociální oblast, konkrétněji na zaměstnance. V rámci CSR si můžete vytvořit strategii, která se zaměří například na vzdělávání pracovníků a péči o ně. Každý snad […]

Read More…

6.6.2018 / Barbora

Spolupracujeme s Central Group na novém webu

Naše agentura nově úzce spolupracuje se společností Central Group a.s. Jednomu z největších českých stavitelů jsme připravili rozsáhlou technicko-obsahovou analýzu. „Hlavním cílem analýzy bylo vytvořit koncept nového webu, který bude moderní, plně funkční i v mobilních zařízeních a bude uživatelsky přívětivý pro všechny skupiny návštěvníků,“ říká David Mynář, team leader marketingu Fresh Services. Jedním z nástrojů, kterou jsme pro analýzu […]

Read More…

1.6.2018 / David Mynář

Měření reklamy na Facebooku? Jeden nástroj nestačí

Možná už jste se s tím setkali. Nastavíte reklamní kampaň na Facebooku, označíte reklamy, aby se správně zobrazily v Google Analytics (GA) a čekáte pár dní. Po pohledu do Analytics vás čeká nepříjemné překvapení. Kampaň se sice v GA zobrazuje jako “facebook / cpc” a obsahuje detaily o kampaních a reklamách, část nově získané návštěvnosti […]

Read More…

31.5.2018 / Ondřej

Ondřej pro Mladého podnikatele: Jak malá agentura k velkým klientům přišla

Ondřej Prokop, jeden ze zakladatelů naší agentury, byl opět pozván ke skvělému Jiřímu Rosteckému, aby řekl něco zajímavého k našemu velkému projektu. Ondřej se pro Mladého podnikatele rozmluvil o tom, jak se dostat k zajímavým zakázkám od velkých značek, i když jste menší a mladá agentura, jak implementovat nové technologie do kampaně, i jak pomocí komunikace […]

Read More…

14.5.2018 / Barbora

Plánujete strategicky nebo „na koleni“?

  Řešíte komunikaci na Facebooku, Instagramu, YouTube a další kanálech? Protože se často setkáváme s tím, že klientům občas uniká úplná podstata marketingu a strategické plánování, napsala naše kolegyně Kristýna článek, který se zaměří na úplný základ strategického myšlení o byznysu. Psaní věcí „na koleni“ se totiž rovná vyhazování peněz oknem. Je fajn používat Instagram a YouTube, ale […]

Read More…

27.4.2018 / Barbora

Stavte se na Fresh snídani!

Další freshí snídaně je tady! Přijďte se s námi prakticky pobavit o online marketingu. Tentokrát se mrkneme na psychologii reklamy a na to, jak být pořádně efektivní. Minulá snídaně byla bohužel zrušena z důvodu nemoci přednášejícího. Proto tentokrát přicházíme se stejným tématem a hezky si to vynahradíme!:) Potkáme se 20.6. v 9 ráno v Impact […]

Read More…

23.4.2018 / Barbora

Děláme online pro záruční banku

Radujeme se, že máme nového kliena! O naší spolupráci píše i Mediář.cz. 1.5. totiž zahajujeme dlouhodobou spolupráci s Českomoravskou záruční a rozvojovou bankou. ČMZRB budeme pomáhat v oblasti online marketingu. Celá spolupráce byla zahájena analýzou webu a online aktivit v digitálním prostředí, kterou dělal náš kolega Nicolas. „Analyzovali jsme, kde má web mezery, kde je zbytečně komplikovaný, nepřehledný, […]

Read More…

23.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (4/4)

Poslední díl krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. Předchozí díly naleznete zde: první, druhý a třetí. GDPR a zákaznická péče Newsletter, emailing a zákaznická péče Ať se to nezdá, GDPR v rámci e-mailingu můžete pojmout jako příležitost! Budete si muset udělat generální „úklid“ v databázích, vyfiltrovat staré adresy a vymyslet strategie, jak motivovat lidi, aby vám […]

Read More…

19.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (3/4)

Pokračování krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. První díl naleznete zde a druhý díl zase zde. GDPR a PPC, remarketing, SEO, Analytics PPC a Facebook Vzhledem k tomu, že FB je správce, dost se snaží všechny mezery napravit sám. V České republice by mělo být již dávno podle zákona o ochraně osobních důvodů […]

Read More…