Blog

1.10.2019 / Radim

Cena za konverzi: jak stanovit její maximální výši a postupně ji snižovat?

Plánování marketingových kampaní jsou v podstatě obyčejné kupecké počty. Kampaň, kde cena za získání zákazníka je vyšší než zisk z něj, jednoduše nedává smysl. Proto je základem marketingové strategie je proto stanovení maximální průměrné ceny za konverzi (neboli anglicky cost per lead). Ta nám symbolizuje náklady na získání 1 zákazníka. Pojďme si však nyní ukázat, […]

Read More…

31.8.2019 / Radim

3 důvody, proč byste měli mít nejpozději v září vyřešené vánoční kampaně

Podle venkovních teplot to nevypadá, ale Vánoce se blíží. Alespoň z marketingového pohledu. Vánoční sezóna a čtvrtý kvartál totiž patří k vrcholům roku z hlediska tržeb, a proto si z tohoto koláče chce každý marketér ukousnout co nejvíce tržeb. Zde jsou 3 důvody, proč je nejvyšší čas začít se vánočními kampaněmi zabývat.   1. Strmý […]

Read More…

26.8.2019 / Nicole Hubičková

Facebook nabídne lepší Stories, plánování Instagramu i alternativu YouTube

Aktualizace na Facebooku se objevují rychleji než houby po dešti a občas není úplně snadné se ve změti všech upgradů vyznat. Chcete-li, aby si kvalita vašeho brandu na Facebooku vysloužila zlatý punc, je potřeba pravidelně sledovat čerstvé novinky. Pojďme se tedy zorientovat v nejnovějších Facebook aplikacích, protože jak zní přísloví dnešní doby: Chceš-li dobrým markeťákem býti, […]

Read More…

20.8.2019 / Radim

Snídaně Future Sales ukázala, jak bude vypadat moderní B2B obchod. Zde jsou 3 poznatky, které jsem si odnesl

Ve čtvrtek jsem navštívil snídani společnosti Future Sales na téma social selling. Snídaní provázeli zakladatelé společnosti Jiří Jambor a Jan Kyselý společně s Filipem Kecem z firmy Httpool. Sociální sítě v B2B využíváme úspěšně již několik let u našich klientů a sami se na nich snažíme prezentovat také. Proto jsem tuto snídani pojal jako příležitost, […]

Read More…

19.8.2019 / Michaela Blechová

Chytré kampaně v Nákupech Google umí zobrazit produkty i na Youtube a v Gmailu. Nejsou ale pro každého.

Chcete si zjednodušit správu kampaní a získat lepší výsledky při prodeji svých produktů? Zkuste Chytré kampaně v Nákupech Google. Tento typ kampaně kombinuje standardní Nákupy a obsahovou kampaň s remarketingem. Reklamy se mohou zobrazovat ve Vyhledávací i Obsahové síti Google, na YouTube a v neposlední řadě i v Gmailu. Před vytvořením kampaně si položte otázku, […]

Read More…

14.8.2019 / David Mynář

Sdílení fotek s přáteli, likování celebrit…a nakupování. Jak si založit obchod na Instagramu?

Instagram se díky rychlému růstu stal jednou z největších sociálních sítí na světě (dle dosahu na uživatele třetí, podle počtu aktivních uživatelů pátou). V Česku čítá publikum na Instagramu aktuálně 2 miliony uživatelů. Firmy, které chtěly marketingově využít Instagram, dosud volily především spolupráci s influencery. Letos se e-shopům otevírá nová velmi zajímavá možnost – založení […]

Read More…

7.8.2019 / Radim

Hlasovému vyhledávání patří budoucnost. Alexa se však musí naučit česky

Mnozí odborníci na digitální marketing se domnívají, že hlasovému vyhledávání patří budoucnost. Oni se to tedy domnívají již dlouho, protože první funkční technologii na rozpoznávání hlasových příkladů máme již od 60. let. I Google umí poměrně spolehlivé rozpoznávání hlasových příkazů již pěknou řádku let (včetně češtiny, ve které umožňuje vyhledávat od roku 2010), ale v […]

Read More…

1.8.2019 / David Mynář

5 nejčastějších chyb, které snižují efektivitu online marketingu

V roce 2018 investovali zadavatelé do internetové reklamy 28,3 miliardy korun. Část této obrovské částky byla  přitom “vyhozena oknem”. Efektivitu kampaní totiž snižují menší i větší chyby. Shrnuli jsme proto pro vás nejčastější problémy a jejich řešení. Neměříte výkon Ještě stále se u našich nových klientů setkáváme se situací, kdy sice investují do marketingu, ale […]

Read More…

15.7.2019 / Radim

Makléřům Metrostav Development nově pomáhá s prací chatbot

Developerský projekt společnosti Metrostav Development Na Vackově vstupuje již do své 10. etapy. Zájemci o moderní bydlení v dynamicky rozvíjející se lokalitě Horního Žižkova si mohou vybrat některý z 347 bytů podél ulice Malešická, které budou dostupné k nastěhování v roce 2020. Stejně jako v případě minulých etap se o marketing projektu stará digitální agentura […]

Read More…

27.6.2019 / David Mynář

Rozšiřujeme naše služby o Adform

Od června nabízíme kromě reklamních platforem Google, Seznam a Facebook také Adform. Adform je nezávislá dánská platforma pro nákup RTB reklamy (nákup prostoru pro bannery v reálném čase formou aukce). Adform dokáže vaše bannery zobrazit například na stránkách idnes.cz, csfd.cz, aktualne.cz a desítkách tisíc dalších webů z Česka i celého světa. Široký zásah a přesné […]

Read More…