Blog

12.12.2018 / Pavla Zorničková

Kdo jsou influencers? A jakou roli hrají v marketingu?

V dnešní době mají spoustu podob, zaměření i velmi rozdílnou míru dosahu. Fungují skrze spoustu platforem počínaje sítěmi,  jako jsou Youtube, Facebook, Instagram ale i streamovací služby Twitch a jemu podobné. Pohybují se na internetu jako ryba ve vodě, tvoří vlastní obsah všeho druhu a skrze různé platformy komunikují se svými followers, subscribers i čtenáři […]

Read More…

11.12.2018 / Radim

L.O.L. Surprise je druhou celosvětově nejpopulárnější hračkou na YouTube. Fresh se stará o jeho českou kampaň

Ne úplně denně se stává, abychom se podíleli na kampani diskutované předními světovými médii. Tentokrát se to ale stalo. Jeden z celosvětově nejprestižnějších magazínů zaměřených na podnikání a technologie TechCrunch analyzoval, jaké produkty jsou tyto Vánoce nejpopulárnější na sociální síti YouTube. V tomto žebříčku obsadil hned 2. místo náš klient MGA Entertainment se svým produktem […]

Read More…

4.12.2018 / Radim

Na sociálních sítích se neprodávají jen sušenky. Jak tam může firma oslovit jiné firmy?

li>Na mých schůzkách s firmami mě nejvíce dokáží vytočit dvě věty týkající se sociálních sítí. Tou první je “My necílíme na mladé, takže jsou pro nás sociální sítě zbytečné.” Tento mýtus jsem již vyvracel před téměř 2 lety. Tou druhou je “My neprodáváme koncovým zákazníkům, takže jsou pro nás sociální sítě zbytečné.”. Zatímco první mýtus […]

Read More…

23.11.2018 / Pavla Zorničková

Black Friday: Týdenní šílenství nebo příležitost výhodné koupě?

Black Friday v původním slova smyslu pramení z marketingové akce pocházející z USA a Kanady, která je spojena především s masivními slevami a výprodeji v kamenných obchodech. V Americe je Black Friday každoroční událostí a většina obchodních řetězců s ním zahajuje období výprodejů a předvánoční horečky. Vychází z pravidla na konec listopadu a ačkoliv je […]

Read More…

30.7.2018 / Nicolas Vrba

Víte, jaké má vaše firma recenze na internetu? Můžete přicházet o spoustu peněz

Přemýšleli jste někdy nad tím, jaký vliv na vaše zákazníky má to, co o vaší firmě a značce najdou na internetu? Přišlo mi zajímavé, když jsem chodil na obchodní schůzky, že většina firem mluví o investicích do reklamy, marketingu, získávání nových poptávek a prodejů – ale málokdy se pozastaví nad tím, co následuje poté, co […]

Read More…

11.6.2018 / Barbora

Školení je hračka, anebo ne?

Co nám říká CSR Pokud zkratku neznáte, tak se jedná o společenskou odpovědnost firem, která stojí na třech pilířích: ekonomická prosperita, sociální zodpovědnost a environmentální dopady. V tomto článku se zaměříme na sociální oblast, konkrétněji na zaměstnance. V rámci CSR si můžete vytvořit strategii, která se zaměří například na vzdělávání pracovníků a péči o ně. Každý snad […]

Read More…

6.6.2018 / Barbora

Spolupracujeme s Central Group na novém webu

Naše agentura nově úzce spolupracuje se společností Central Group a.s. Jednomu z největších českých stavitelů jsme připravili rozsáhlou technicko-obsahovou analýzu. „Hlavním cílem analýzy bylo vytvořit koncept nového webu, který bude moderní, plně funkční i v mobilních zařízeních a bude uživatelsky přívětivý pro všechny skupiny návštěvníků,“ říká David Mynář, team leader marketingu Fresh Services. Jedním z nástrojů, kterou jsme pro analýzu […]

Read More…

1.6.2018 / David Mynář

Měření reklamy na Facebooku? Jeden nástroj nestačí

Možná už jste se s tím setkali. Nastavíte reklamní kampaň na Facebooku, označíte reklamy, aby se správně zobrazily v Google Analytics (GA) a čekáte pár dní. Po pohledu do Analytics vás čeká nepříjemné překvapení. Kampaň se sice v GA zobrazuje jako “facebook / cpc” a obsahuje detaily o kampaních a reklamách, část nově získané návštěvnosti […]

Read More…

31.5.2018 / Ondřej

Ondřej pro Mladého podnikatele: Jak malá agentura k velkým klientům přišla

Ondřej Prokop, jeden ze zakladatelů naší agentury, byl opět pozván ke skvělému Jiřímu Rosteckému, aby řekl něco zajímavého k našemu velkému projektu. Ondřej se pro Mladého podnikatele rozmluvil o tom, jak se dostat k zajímavým zakázkám od velkých značek, i když jste menší a mladá agentura, jak implementovat nové technologie do kampaně, i jak pomocí komunikace […]

Read More…

14.5.2018 / Barbora

Plánujete strategicky nebo „na koleni“?

  Řešíte komunikaci na Facebooku, Instagramu, YouTube a další kanálech? Protože se často setkáváme s tím, že klientům občas uniká úplná podstata marketingu a strategické plánování, napsala naše kolegyně Kristýna článek, který se zaměří na úplný základ strategického myšlení o byznysu. Psaní věcí „na koleni“ se totiž rovná vyhazování peněz oknem. Je fajn používat Instagram a YouTube, ale […]

Read More…