Blog

23.4.2018 / Barbora

Děláme online pro záruční banku

Radujeme se, že máme nového kliena! O naší spolupráci píše i Mediář.cz. 1.5. totiž zahajujeme dlouhodobou spolupráci s Českomoravskou záruční a rozvojovou bankou. ČMZRB budeme pomáhat v oblasti online marketingu. Celá spolupráce byla zahájena analýzou webu a online aktivit v digitálním prostředí, kterou dělal náš kolega Nicolas. „Analyzovali jsme, kde má web mezery, kde je zbytečně komplikovaný, nepřehledný, […]

Read More…

23.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (4/4)

Poslední díl krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. Předchozí díly naleznete zde: první, druhý a třetí. GDPR a zákaznická péče Newsletter, emailing a zákaznická péče Ať se to nezdá, GDPR v rámci e-mailingu můžete pojmout jako příležitost! Budete si muset udělat generální „úklid“ v databázích, vyfiltrovat staré adresy a vymyslet strategie, jak motivovat lidi, aby vám […]

Read More…

19.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (3/4)

Pokračování krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. První díl naleznete zde a druhý díl zase zde. GDPR a PPC, remarketing, SEO, Analytics PPC a Facebook Vzhledem k tomu, že FB je správce, dost se snaží všechny mezery napravit sám. V České republice by mělo být již dávno podle zákona o ochraně osobních důvodů […]

Read More…

16.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (2/4)

Pokračování krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. První díl naleznete zde. Tiskovky, blogy, průzkumy, newslettery, soutěže Soustřeďte se na souhlasy. Je důležité si pamatovat, že jakmile v obsahu „pracujeme“ s reálnými lidmi, musíme si opatřit jejich souhlas, a to obzvlášť, pokud jsou tito lidé dohledatelní. Může se jednat o vítěze soutěže, známou […]

Read More…

12.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (1/4)

GDPR. Při vyslovení těchto čtyř písmen leckomu naskočí husí kůže nebo rovnou pomýšlí na to, že by si dal něco ostřejšího. Je to ale skutečně takový strašák? U nás přece už 18 let platí zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tak proč je teď kolem tématu takové haló? Co se změnilo? A co konkrétně dělat, […]

Read More…

27.3.2018 / Radim

Je vaše Adwords kampaň černou dírou na peníze? PPC specialistka Míša radí, jak ji vylepšit

Založení PPC kampaně není na první dojem nic složitého, ale pokud ji chcete mít opravdu funkční, tak zjistíte, že to taková hračka není a bez správného nastavení se prakticky neobejde. Proto jsem si pro vás připravila několik praktických rad, jak své kampaně ve vyhledávání vylepšit a zvýšit jejich výkon. Odlišujte obsahovou a vyhledávací síť Když […]

Read More…

27.2.2018 / Nicolas Vrba

Na GDPR jsme ready, co vy?

Velký „strašák“ tohoto roku, GDPR, pocházející z dílny bruselských politiků vyvolává stále více otázek a nejasností mezi podnikateli. Dne 27. 2. 2018 jsme proto ve spolupráci s advokátní kanceláří macek legal uspořádali business snídani, kde jsme klientům pomohli pochopit základy nových zákonitostí a především pak ukázali, co vše bude nyní třeba změnit.  Co je GDPR? […]

Read More…

27.2.2018 / Radim

Náš jednatel Ondra šel v rozhovoru pro Mladý podnikatel opravdu na dřeň. Přečtete si o všem, co se nám za 10 let nepovedlo a jak jsme se poučili

Prestižní magazín o podnikání a digitálním marketingu Mladý podnikatel udělal rozhovor s naším jednatelem Ondřejem Prokopem. A legendárnímu Jirkovi Rosteckému toho řekl na sebe opravdu hodně.  V rozhovoru si můžete přečíst například: Proč je agenturní byznys tak náročný a jaká skrývá největší úskalí? Proč chtěl Ondřej z firmy několikrát utéct, ale nakonec to neudělal? Co […]

Read More…

27.2.2018 / Radim

Pomáháme i jiným. Naše kolegyně Daniela vedla komunikační workshop pro neziskovou organizaci AFS

  Naše služebně nejmladší obchodnice Daniela Nemravová se jednoho sobotního rána potkala s mladými dobrovolníky z neziskové organizace AFS. Jedná se o první školení svého druhu jak pro neziskovku, tak i pro naší obchodnici. Přečtěte si, jak to celé dopadlo. Na začátek vám dlužíme menší představení organizace AFS. Celosvětová dobrovolnická neziskovka nabízí příležitost mladým lidem se […]

Read More…

21.2.2018 / Radim

Peppermint a Fresh digitálně pro Biodermu

Novou digitální kampaň pro značku francouzské kosmetiky Bioderma připravila agentura Peppermint Digital. Propaguje v ní produktovou řadu pro citlivou pokožku Sensibio. Agentura v kampani využívá web Givt, skrz který je možné z peněz utracených v e-shopu přispět na dobrou věc. „Kampaň je založena na myšlence drobných skutků, které potěší tu naši citlivější část,“ uvedla Tereza Miková, copywriterka Peppermintu. Kampaň běží na Facebooku, Instagramu a […]

Read More…