Blog

21.2.2018 / Radim

Peppermint a Fresh digitálně pro Biodermu

Novou digitální kampaň pro značku francouzské kosmetiky Bioderma připravila agentura Peppermint Digital. Propaguje v ní produktovou řadu pro citlivou pokožku Sensibio. Agentura v kampani využívá web Givt, skrz který je možné z peněz utracených v e-shopu přispět na dobrou věc. „Kampaň je založena na myšlence drobných skutků, které potěší tu naši citlivější část,“ uvedla Tereza Miková, copywriterka Peppermintu. Kampaň běží na Facebooku, Instagramu a […]

Read More…

19.2.2018 / Radim

Navázali jsme spolupráci s výzkumnou agenturou Response Now operující od Atlanty po Znojmo. Zjistěte více

S růstem naší agentury jsme stále více řešili problém, jak naše rozhodování podložit daty. Intuice a znalost oboru je dobrá věc, ale ani my nejsme neomylní, a proto je dobré si některé naše myšlenky ověřit v praxi a zeptat se reálných uživatelů, jak se chovají v konkrétních situací. Pro výzkumy jsme si vybrali silného partnera – celosvětově působící […]

Read More…

29.1.2018 / Radim

Smartlook má mnoho nových funkcí. 3 způsoby, jak je můžete použít pro váš business

O analytickém nástroji Smartlook jsme na našem blogu již několikrát zmiňovali. Je to český nástroj umožňující nahrávání uživatelů, bez kterého bychom si některé činnosti už ani nedokázali představit. Nyní má ale hned několik nových funkcí: Umí vytvářet kumulované heatmapy. Nemusíte už používat Hotjar a máte všechno na jednom místě. Heatmapy Smartlooku jsou velmi uživatelsky přívětivé […]

Read More…

29.1.2018 / Nicolas Vrba

GDPR již od května – vyhněte se pokutě!

Již letos v květnu začíná platit nové nařízení EU na ochranu osobních údajů, známé také jako GDPR. Toto nařízení s sebou nese mnoho změn, které není pro podnikatele úplně snadné implementovat. Může se jednat například o právo být zapomenut, možnost podání námitky proti zpracování svých osobních údajů apod. Zároveň s sebou nese i riziko vysokých sankcí, a proto je dobré […]

Read More…

29.12.2017 / Radim

Proč byste neměli zapomínat na e-mailing a jak s ním jednoduše začít?

E-mailing má podle nás často pošramocenou pověst, protože ho mnoho lidí považuje jen za spamování. To je ale jen předsudek. E-mailing může být dobrým zdrojem konverzí, ale musí se dělat chytře. Jak? To si ukážeme v tomto článku. Kdy e-mailing? Zapamatujte si následující: e-mailing není zdrojem pro získávání nových klientů. Když odešlete svůj newsletter na 1 000 […]

Read More…

29.12.2017 / Radim

Stali jsme se certifikovaným Shoptet partnerem

V rámci marketingových služeb se nám podařilo stát se certifikovaným Shoptet partnerem v oblasti SEO, PPC a sociálních sítích. Tím pádem se stáváme jednou z agentur, kterou bude pro tyto služby Shoptet doporučovat svým klientům. Bereme to jako potvrzení kvality naší práce a těšíme se na navázání spolupráce s novými e-shopy nejen na platformě Shoptet. […]

Read More…

22.12.2017 / Aneta

Jak na úspěšný marketing

Pokud jste dobří dnes, neznamená to, že budete dobří i zítra a tak na sobě musíte neustále pracovat a zlepšovat své dovednosti. Když chcete být v marketingu úspěšní, musíte mít přehled o novinkách v oboru, sledovat konkurenci jak vaši, tak i vašich klientů a reagovat na ni. […]

Read More…

21.12.2017 / Radim

Přejeme spokojené Vánoce a úspěšný rok 2018

[…]

Read More…

27.11.2017 / Aneta

Náš tajný recept? Netváříme se, že marketing je magie

David je ve Freshi „hlavou“ marketingového oddělení. V rozhovoru jsme si povídali o tom, v čem je Fresh unikátní, jak jsme s marketingem začínali a jak se Fresh marketing změní v příštím roce. […]

Read More…

24.11.2017 / Radim

„Od nádeničiny po marketingové strategie“ – rozhovor s veteránem freshího obchodu Radimem

V rámci našeho desetiletého výročí jsme si dnes pozvali na rozhovor služebně nejstaršího aktivního člena našeho obchodního oddělení Radima Bílého. Ten do freshe nastoupil v červenci 2015, takže je ve firmě cca 2,5 roku. Při této příležitosti jsme se jej zeptali, jak funguje akvizice klientů ve freshi a následná péče o ně a jak to fungovalo v době […]

Read More…