Co od PPC reklamy očekávat a jak do ní správně investovat?

24. 2. 2016 Akční nabídky Aktuálně GoodyGoody téma Marketing, SEO, PPC, sociální sítě Školení

Ve středu, 2. 3. 2016 se letos již podruhé setkáme na business snídani v Impact Hub na Smíchově. Snídaně bude jako vždy hravá a zdravá a ukážeme si, jak správně investovat do PPC reklamy. Pokud jste mírně pokročilý inzerent a chcete v souvislostech lépe pochopit, co od PPC reklamy očekávat a jak do ní správně investovat, budeme se na Vás těšit. 
A jaký je program zdravé a hravé Fresh snídaně?
Od 9:30 pro Vás bude připravena zdravá snídaně, při které se seznámíme se základy fungování PPC reklamy. Vysvětlíme si, jak investovat do PPC reklamy, jak vytvořit funkční inzerát a kdy uvažovat nad reklamou na sociálních sítích. Dále prodiskutujeme:

  • proč investovat do PPC reklamy, co je možné, a co není
  • základy fungování PPC reklamy, jak správně kampaně nastavit
  • vyhledávání, obsahová síť, video
  • reklama a Facebooku,
  • srovnání s klasickou PPC reklamou
  • mýty a fakta

Během coffee breaku od 10:45 bude prostor pro vaše dotazy a vzájemné seznamování / networking, proto si s sebou nezapomeňte vzít vizitky!
Cena: 300,- Kč 
Jak rezervovat místo? Je to snadné…

Kapacita snídaně je omezená, prosíme o rezervaci do 1.3.2016.
Těšíme se na Vás!

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.