Facebook, vyvarujte se chyb a plánujte…

9. 11. 2015 Aktuálně Marketing, SEO, PPC, sociální sítě Sociální sítě

Mažte dlouhé URL adresy, vyvarujte se gramatických chyb a buďte aktivní. Máte za to, že jsou tato pravidla jasná? Pak máte náskok před většinou svých konkurentů. Tady jsou tři tipy, které možná (ne)znáte:

Nepoužívejte v příspěvcích dlouhé URL adresy

Nezahlcujte návštěvníky svého Facebooku dlouhou URL adresou! Tím spíš, je-li doplněná o UTM parametry. Po načtení odkazu URL v textové části příspěvku ji smažte. Ponechte jen samotný příspěvek tvořený obrázkem, titulkem a krátkým textem. Udržíte tak svůj profil čistý a zvýšíte zájem o příspěvky.

Příspěvky plánujte a využívejte náhledy

Víte, že příspěvky editované po zveřejnění mají na Facebooku nižší dosah? Vyvarujte se proto chyb. Pomůže vám plánování. Grafiku, odkazy i texty si připravte dopředu, nechte je chvilku odležet a ještě jednou pečlivě zkontrolujte. Použijte nástroj pro plánování příspěvků, prohlédněte si náhledy (včetně mobilních) a nastavte ten nejlepší čas publikace.

Získejte „zdarma“ fanoušky konkurence

Nové fanoušky dnes nemusíte získávat jen prostřednictvím placených kampaní. Sledujte profily a influencery, které lajkuje vaše cílová skupina. Buďte na nich aktivní, diskutujte, přinášejte zajímavé informace. Poměrně snadno tak získáte jejich fanoušky. Neusněte ale na vavřínech a dál s nimi pracujte.

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.