Blog

1.6.2018 / David Mynář

Měření reklamy na Facebooku? Jeden nástroj nestačí

Možná už jste se s tím setkali. Nastavíte reklamní kampaň na Facebooku, označíte reklamy, aby se správně zobrazily v Google Analytics (GA) a čekáte pár dní. Po pohledu do Analytics vás čeká nepříjemné překvapení. Kampaň se sice v GA zobrazuje jako “facebook / cpc” a obsahuje detaily o kampaních a reklamách, část nově získané návštěvnosti […]

Read More…

31.5.2018 / Ondřej

Ondřej pro Mladého podnikatele: Jak malá agentura k velkým klientům přišla

Ondřej Prokop, jeden ze zakladatelů naší agentury, byl opět pozván ke skvělému Jiřímu Rosteckému, aby řekl něco zajímavého k našemu velkému projektu. Ondřej se pro Mladého podnikatele rozmluvil o tom, jak se dostat k zajímavým zakázkám od velkých značek, i když jste menší a mladá agentura, jak implementovat nové technologie do kampaně, i jak pomocí komunikace […]

Read More…

14.5.2018 / Barbora

Plánujete strategicky nebo „na koleni“?

  Řešíte komunikaci na Facebooku, Instagramu, YouTube a další kanálech? Protože se často setkáváme s tím, že klientům občas uniká úplná podstata marketingu a strategické plánování, napsala naše kolegyně Kristýna článek, který se zaměří na úplný základ strategického myšlení o byznysu. Psaní věcí „na koleni“ se totiž rovná vyhazování peněz oknem. Je fajn používat Instagram a YouTube, ale […]

Read More…

27.4.2018 / Barbora

Stavte se na Fresh snídani!

Další freshí snídaně je tady! Přijďte se s námi prakticky pobavit o online marketingu. Tentokrát se mrkneme na psychologii reklamy a na to, jak být pořádně efektivní. Minulá snídaně byla bohužel zrušena z důvodu nemoci přednášejícího. Proto tentokrát přicházíme se stejným tématem a hezky si to vynahradíme!:) Potkáme se 20.6. v 9 ráno v Impact […]

Read More…

23.4.2018 / Barbora

Děláme online pro záruční banku

Radujeme se, že máme nového kliena! O naší spolupráci píše i Mediář.cz. 1.5. totiž zahajujeme dlouhodobou spolupráci s Českomoravskou záruční a rozvojovou bankou. ČMZRB budeme pomáhat v oblasti online marketingu. Celá spolupráce byla zahájena analýzou webu a online aktivit v digitálním prostředí, kterou dělal náš kolega Nicolas. „Analyzovali jsme, kde má web mezery, kde je zbytečně komplikovaný, nepřehledný, […]

Read More…

23.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (4/4)

Poslední díl krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. Předchozí díly naleznete zde: první, druhý a třetí. GDPR a zákaznická péče Newsletter, emailing a zákaznická péče Ať se to nezdá, GDPR v rámci e-mailingu můžete pojmout jako příležitost! Budete si muset udělat generální „úklid“ v databázích, vyfiltrovat staré adresy a vymyslet strategie, jak motivovat lidi, aby vám […]

Read More…

19.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (3/4)

Pokračování krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. První díl naleznete zde a druhý díl zase zde. GDPR a PPC, remarketing, SEO, Analytics PPC a Facebook Vzhledem k tomu, že FB je správce, dost se snaží všechny mezery napravit sám. V České republice by mělo být již dávno podle zákona o ochraně osobních důvodů […]

Read More…

16.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (2/4)

Pokračování krátkého seriálu o tom, jak si co nejlépe poradit s GDPR. První díl naleznete zde. Tiskovky, blogy, průzkumy, newslettery, soutěže Soustřeďte se na souhlasy. Je důležité si pamatovat, že jakmile v obsahu „pracujeme“ s reálnými lidmi, musíme si opatřit jejich souhlas, a to obzvlášť, pokud jsou tito lidé dohledatelní. Může se jednat o vítěze soutěže, známou […]

Read More…

12.4.2018 / Barbora

Jak na (ne)prokleté GDPR aneb nenechte se vystrašit (1/4)

GDPR. Při vyslovení těchto čtyř písmen leckomu naskočí husí kůže nebo rovnou pomýšlí na to, že by si dal něco ostřejšího. Je to ale skutečně takový strašák? U nás přece už 18 let platí zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tak proč je teď kolem tématu takové haló? Co se změnilo? A co konkrétně dělat, […]

Read More…

27.3.2018 / Radim

Je vaše Adwords kampaň černou dírou na peníze? PPC specialistka Míša radí, jak ji vylepšit

Založení PPC kampaně není na první dojem nic složitého, ale pokud ji chcete mít opravdu funkční, tak zjistíte, že to taková hračka není a bez správného nastavení se prakticky neobejde. Proto jsem si pro vás připravila několik praktických rad, jak své kampaně ve vyhledávání vylepšit a zvýšit jejich výkon. Odlišujte obsahovou a vyhledávací síť Když […]

Read More…