Blog

27.2.2018 / Nicolas Vrba

Na GDPR jsme ready, co vy?

Velký „strašák“ tohoto roku, GDPR, pocházející z dílny bruselských politiků vyvolává stále více otázek a nejasností mezi podnikateli. Dne 27. 2. 2018 jsme proto ve spolupráci s advokátní kanceláří macek legal uspořádali business snídani, kde jsme klientům pomohli pochopit základy nových zákonitostí a především pak ukázali, co vše bude nyní třeba změnit.  Co je GDPR? […]

Read More…

27.2.2018 / Radim

Náš jednatel Ondra šel v rozhovoru pro Mladý podnikatel opravdu na dřeň. Přečtete si o všem, co se nám za 10 let nepovedlo a jak jsme se poučili

Prestižní magazín o podnikání a digitálním marketingu Mladý podnikatel udělal rozhovor s naším jednatelem Ondřejem Prokopem. A legendárnímu Jirkovi Rosteckému toho řekl na sebe opravdu hodně.  V rozhovoru si můžete přečíst například: Proč je agenturní byznys tak náročný a jaká skrývá největší úskalí? Proč chtěl Ondřej z firmy několikrát utéct, ale nakonec to neudělal? Co […]

Read More…

27.2.2018 / Radim

Pomáháme i jiným. Naše kolegyně Daniela vedla komunikační workshop pro neziskovou organizaci AFS

  Naše služebně nejmladší obchodnice Daniela Nemravová se jednoho sobotního rána potkala s mladými dobrovolníky z neziskové organizace AFS. Jedná se o první školení svého druhu jak pro neziskovku, tak i pro naší obchodnici. Přečtěte si, jak to celé dopadlo. Na začátek vám dlužíme menší představení organizace AFS. Celosvětová dobrovolnická neziskovka nabízí příležitost mladým lidem se […]

Read More…

21.2.2018 / Radim

Peppermint a Fresh digitálně pro Biodermu

Novou digitální kampaň pro značku francouzské kosmetiky Bioderma připravila agentura Peppermint Digital. Propaguje v ní produktovou řadu pro citlivou pokožku Sensibio. Agentura v kampani využívá web Givt, skrz který je možné z peněz utracených v e-shopu přispět na dobrou věc. „Kampaň je založena na myšlence drobných skutků, které potěší tu naši citlivější část,“ uvedla Tereza Miková, copywriterka Peppermintu. Kampaň běží na Facebooku, Instagramu a […]

Read More…

19.2.2018 / Radim

Navázali jsme spolupráci s výzkumnou agenturou Response Now operující od Atlanty po Znojmo. Zjistěte více

S růstem naší agentury jsme stále více řešili problém, jak naše rozhodování podložit daty. Intuice a znalost oboru je dobrá věc, ale ani my nejsme neomylní, a proto je dobré si některé naše myšlenky ověřit v praxi a zeptat se reálných uživatelů, jak se chovají v konkrétních situací. Pro výzkumy jsme si vybrali silného partnera – celosvětově působící […]

Read More…

29.1.2018 / Radim

Smartlook má mnoho nových funkcí. 3 způsoby, jak je můžete použít pro váš business

O analytickém nástroji Smartlook jsme na našem blogu již několikrát zmiňovali. Je to český nástroj umožňující nahrávání uživatelů, bez kterého bychom si některé činnosti už ani nedokázali představit. Nyní má ale hned několik nových funkcí: Umí vytvářet kumulované heatmapy. Nemusíte už používat Hotjar a máte všechno na jednom místě. Heatmapy Smartlooku jsou velmi uživatelsky přívětivé […]

Read More…

29.1.2018 / Nicolas Vrba

GDPR již od května – vyhněte se pokutě!

Již letos v květnu začíná platit nové nařízení EU na ochranu osobních údajů, známé také jako GDPR. Toto nařízení s sebou nese mnoho změn, které není pro podnikatele úplně snadné implementovat. Může se jednat například o právo být zapomenut, možnost podání námitky proti zpracování svých osobních údajů apod. Zároveň s sebou nese i riziko vysokých sankcí, a proto je dobré […]

Read More…

12.1.2018 / Nicolas Vrba

Jak rychle lze dostat web na přední pozice díky SEO?

Důvod, proč firmy investují do SEO je docela jednoduchý. Být vidět na předních pozicích vyhledávání = návštěvníci zdarma = zákazníci zdarma. Myšlenka zní skvěle, co myslíte? Jak je to ovšem se samotnou realizací SEO? Tam už by se odpověď nejspíš různěla. Někdo řekne, že je SEO super, někdo ho nesnáší. Záleží na zkušenosti a ještě […]

Read More…

29.12.2017 / Radim

Proč byste neměli zapomínat na e-mailing a jak s ním jednoduše začít?

E-mailing má podle nás často pošramocenou pověst, protože ho mnoho lidí považuje jen za spamování. To je ale jen předsudek. E-mailing může být dobrým zdrojem konverzí, ale musí se dělat chytře. Jak? To si ukážeme v tomto článku. Kdy e-mailing? Zapamatujte si následující: e-mailing není zdrojem pro získávání nových klientů. Když odešlete svůj newsletter na 1 000 […]

Read More…

29.12.2017 / Radim

Stali jsme se certifikovaným Shoptet partnerem

V rámci marketingových služeb se nám podařilo stát se certifikovaným Shoptet partnerem v oblasti SEO, PPC a sociálních sítích. Tím pádem se stáváme jednou z agentur, kterou bude pro tyto služby Shoptet doporučovat svým klientům. Bereme to jako potvrzení kvality naší práce a těšíme se na navázání spolupráce s novými e-shopy nejen na platformě Shoptet. […]

Read More…