Peppermint a Fresh digitálně pro Biodermu

21. 2. 2018 Aktuálně Marketing, SEO, PPC, sociální sítě O nás

Novou digitální kampaň pro značku francouzské kosmetiky Bioderma připravila agentura Peppermint Digital. Propaguje v ní produktovou řadu pro citlivou pokožku Sensibio. Agentura v kampani využívá web Givt, skrz který je možné z peněz utracených v e-shopu přispět na dobrou věc. „Kampaň je založena na myšlence drobných skutků, které potěší tu naši citlivější část,“ uvedla Tereza Miková, copywriterka Peppermintu.
Kampaň běží na FacebookuInstagramu a speciální microsite. Fanoušci zde najdou vedle informací o produktech i nejrůznější výzvy ke každodennímu dělání radosti nebo například spotřebitelské soutěže. „Nechtěli jsme další kampaň, která pouze představí produkt a jeho benefity, ale hledali jsme téma, které našim zákazníkům skutečně něco přinese a komunikaci propojí,“ uvedla Karolína Mrázková, digital managerka Biodermy.
Od září 2017 spolupracuje značka kosmetiky také s digitální agenturou Fresh. Ta se stará o výkonnostní online marketing s primárním zaměřením na SEO webu. Cílem je přitom dlouhodobé zvýšení počtu návštěvníků webu, kteří přichází prostřednictvím vyhledávačů Google a Seznam. Po tříměsíční spolupráci v SEO Bioderma svěřila agentuře také řízení kampaní Google AdWords. Ty běží nejen ve vyhledávači, ale i v obsahové síti, především při launchi nových produktů.
Článek původně vyšel v magazínu Mediář.

Radim Bílý
Ve Freshi je od roku 2015 a má na starosti obchodní oddělení Freshe. Také jeho zásluhou je navázání spolupráce s klienty jako TM Toys, Hospodářská komora, Corinthia Hotels a mnoha desítkami rodinných společností a start-upů. Na blogu nejčastěji píše o marketingové strategii a e-commerce, které jsou jeho největší hobby.