Seznam změnil zásadním způsobem vyhledávací algoritmus, co to pro Vás znamená?

4. 8. 2014 Aktuálně Marketing, SEO, PPC, sociální sítě

Společnost Seznam.cz, jejíž vyhledávač je v ČR stále jeden z nejpoužívanějších, v uplynulých dnech zásadně změnila svůj vyhledávací algoritmus. Tím je způsobené obrovské „zemětřesení“ pozic na různá klíčová slova napříč obory. Pokud jste tedy zaznamenali výrazný propad pozic, návštěvnosti na Seznamu za poslední dny, není s největší pravděpodobností problém u Vás. Sám Seznam přiznává, že změna není ideální a stále vše analyzuje a ladí. Je také možné, že celou úpravu stáhne a vrátí vše jak bylo – ostatně už se tak jednou stalo.

Zde jsem si pro Vás dovolil vybrat pár článků z posledních dnů, pokud Vás toto téma zajímá více do hloubky:

  1. Oficiální vyjádření týmu Seznam.cz (doporučuji přečíst především komentáře pod článkem): http://fulltext.sblog.cz/2014/07/28/nova-verze-prepisu-dotazu/
  2. Lupa.cz  –  http://www.lupa.cz/clanky/seznam-cz-upravuje-vyhledavaci-algoritmus-ovlivni-vysledky-hledani/
  3. Marketing Sales Media – http://marketingsales.tyden.cz/rubriky/media/seznam-cz-opet-zamichat-s-vysledky-vyhledavani-mejte-tyden-trpelivost_314402.html
  4. Tomáš Ungr – http://blog.bloxxter.cz/dnesni-aktualizace-seznam-cz-zahybala-pozicemi/

Pokud Vás změny na Seznamu.cz výrazně postihli, ozvěte se nám. Tuto situaci se snažíme neustále monitorovat a reagovat na ni.