Digitální marketing pro EMCO: texmex jednička Santa Maria a další značky

Ne každý ví, že společnost EMCO je více než výrobcem a prodejcem cereálií. EMCO také využívá své silné distribuční a prodejní sítě k poskytování obchodního zastoupení zahraničních FMCG značek. Proto Fresh již od roku 2016 pomáhá s marketingem zastupovaných značek.

 

Postupně jsme se tímto způsobem podíleli na marketingu značek dětské výživy Alete, sójového mléka Alpro, sušenek Bahlsenkečupů Heinz. Nejkomplexnější je však naše spolupráce při propagaci značky mexických potravin Santa Maria.

 

Národ kuchařů na scénu

Aby si lidé začali kupovat výrobky Santa Maria, musí nejprve vědět, jak je správně využít. Znalost mexické kuchyně je v našich končinách stále poměrně malá. Na druhou stranu jsme národ milovníků vaření, který rád zkouší něco nového. Proto jsme co nejdříve lokalizovali globální videa značky Santa Maria a začali je používat při propagaci značky před českým publikem.

 

Víme však, že celosvětově používaná videa o vaření nejsou něco, na čem by se dala postavit úspěšná marketingová kampaň pro na našem trhu neznámou značku v silně konkurenčním prostředí. Proto jsme připravili sérii vlastních kulinářských videí s Markétou Hrubešovou.

Ukázka z přípravy kulinářského videa s Markétou Hrubešovou.
Ukázka z přípravy kulinářského videa s Markétou Hrubešovou.

Spotřebitelské soutěže

Jako další nástroj podpory využíváme spotřebitelské soutěže. Nejčastěji se jedná o kurzy vaření TexMex kuchyně. Pro účast v soutěži bylo například na podzim 2019 nutné publikovat fotografii sebe při vaření jídla s ingrediencemi Santa Maria. Tím jsme dosáhli hned 3 věcí:

  1. zvýšení organického dosahu (lidé sami sdíleli soutěžní příspěvek)
  2. Podpora prodeje produktů Santa Maria (pro některé se mohlo jednat o první nákup, a tím i seznámení se značkou)
  3. posílení vztahu zúčastněných se značkou
Ukázka soutěžního příspěvku s ním spojeného engagementu. Soutěž však neprobíhala pouze na Facebooku, ale i na Instagramu, kde měl příspěvek také značný dosah.
Ukázka soutěžního příspěvku s ním spojeného engagementu. Soutěž však neprobíhala pouze na Facebooku, ale i na Instagramu, kde měl příspěvek také značný dosah.

 

 

Engagement díky infografikám

Další způsob, který využíváme pro získávání engagementu a navyšování organického dosahu jsou vtipně pojaté infografiky. Snažím cílem je vyprovokovat diskuzi a sdílení příspěvku.

Příspěvek zvyšující engagement publika.
Příspěvek zvyšující engagement publika.

 

Od roku 2018 i na Slovensku

Kromě již dobře etablované stránky pro Českou republiku jsme začali v létě 2018 spravovat i slovenskou stránku. Relevantní český obsah připravujeme také ve slovenské verzi (včetně překladu infografik). Část příspěvků je pak zcela unikátních pro slovenský trh.

Ukázka příspěvku výhradně pro slovenský trh - přehled top mexických restaurací na Slovensku
Ukázka příspěvku výhradně pro slovenský trh – přehled top mexických restaurací na Slovensku

Líbí se vám tento článek? Sdílejte jej se svými přáteli.

Chcete do e-mailu pravidelně dostávat podobné články. Přihlašte se k odběru newsletteru.

Vyřešte svůj marketing rychle a kvalitně

Stačí vyplnit tento formulář s kontaktními údaji a my se ozveme do příštího pracovního dne. Případně můžete využít kontaktů níže.