E-mailing jako zdroj pravidelných a levných konverzí. Toto funguje na Lintex.cz

Lintex.cz je e-shop s ložním prádlem, doplňky do domácnosti a cestovními zavazadly. Ve své nabídce má stovky produktů od českých i zahraničních dodavatelů. Jeho roční tržby se pohybují na úrovni stovek tisíc korun. V rámci marketingového mixu používá kanály typické pro tento typ podnikání – PPC reklamy, sociální sítě, cenové srovnávače a snaží se pracovat s optimalizací pro vyhledávače. Chybějícím kouskem do mozaiky byl e-mailing.

 

Pravidelné výhodné nabídky

Spolupráce s Lintexem probíhá již od roku 2017. Po ladění e-mailingové strategie v prvním půlroce jsme se dostali k tomu, že e-mailing je zde pojat čistě výkonnostně. Dvakrát do měsíce jsou rozesílány newslettery s prezentací aktuální zvýhodněné nabídky produktů. Příjemce e-mialu je motivován, aby nakoupil okamžitě po otevření newsletteru. Vzhledem k relativně nízké hodnotě dopravy zdarma jsou kupující zároveň motivování, aby provedli větší objednávky najednou.

Ukázka e-mailingové kampaně pro Lintex.
Ukázka e-mailingové kampaně pro Lintex.

 

Pravidelný zdroj konverzí

Nedá se říci, že by e-mailing byl marketingovým kanálem, který tvoří dominantní část tržeb e-shopu. Za rok 2019 (měřeno pouze do 27. října) tvořily objednávky z e-mailingu 13,52 % hodnoty všech objednávek. Vzhledem k tomu, že cena za získaného zákazníka je však zhruba poloviční oproti ostatním kanálům, považujeme toto za úspěch pro Lintex. Do budoucna plánujeme dosáhnout ještě vyšší výkonnosti díky zapojení technik segmentace a personalizace.

Líbí se vám tento článek? Sdílejte jej se svými přáteli.

Chcete do e-mailu pravidelně dostávat podobné články. Přihlašte se k odběru newsletteru.

Vyřešte svůj marketing rychle a kvalitně

Stačí vyplnit tento formulář s kontaktními údaji a my se ozveme do příštího pracovního dne. Případně můžete využít kontaktů níže.