Výkonnostní marketing Biodermy s hmatatelnými výsledky

Značka Bioderma patří na českém i světovém trhu mezi hlavní hráče na poli dermokosmetiky. Naše vzájemná spolupráce byla navázána v roce 2017 a od té doby se již výrazně rozšířila.

Získání nových zákazníků díky vyhledávačům

První forma spolupráce bylo SEO zaměřené na český a slovenský trh. Snažili jsme se dosáhnout co nejlepších pozic u klíčových slov zaměřených na potřeby, které produkty Bioderma řeší (například “jak na mastnou pleť”). On-Page SEO bylo řešeno především prostřednictvím českého a slovenského blogu Biodermy. Off-Page SEO díky kvalitnímu linkbuildingu.

 

Za rok spolupráce se nám podařilo výrazně zlepšit pozice českého a slovenského webu, a tím dosáhnout zvýšení počtu uživatelů o 53,04 % na slovenském webu66,84 % v případě českého webu.

 

Propagace produktů Sensibio a Photoderm

Pro Biodermu dále řídíme produktové kampaně. V jejich rámci poskytujeme Biodermě technickou realizaci produktových microsites + následnou marketingovou podporu (reklamy na sociálních sítí, Google Ads reklama včetně YouTube, Sklik). Každá microsite má 2 cíle – přimět uživatele k registraci do soutěže a k nákupu.

 

Produkt Sensibio jsme propagovali v roce 2018 i 2019. Meziročně se nám pak díky úpravám strategie kampaně podařilo zvýšit počet uživatelů navštěvující produktový web více než dvojnásobně. Konverzní míra zapojení do soutěže pak činila téměř neuvěřitelných 21,1 % (český web) a 27,9 % (slovenský web) – původní plán byl 10 %. Necelých 5 % návštěvníků obou webů pak provedlo rovnou i přímý nákup produktů Bioderma.

 

Produktové kampaně na Photoderm měly podobnou strukturu, ale podařilo se nám zde dosáhnout ještě lepších výsledků. Míra zapojení do soutěže činila 32,94 % u českého webu a 32,58 % u slovenského webu. Míra zájmu o nákup byla 6,89 % v případě České republiky, v případě Slovenska dokonce 8,76 %.

 

Nutno podotknout, že průběhu všech kampaní jsme získali přes 10 000 e-mailových kontaktů, které vyjádřily souhlas se zasíláním newsletterů. U těchto kontaktů je více než pravděpodobné, že z nich v budoucnu budou plynout ještě další konverze s velmi nízkou CPL typickou pro e-mailingové kampaně.

 

Produktové microsites

Kromě těchto velkých produktových a soutěžních webů děláme Biodermě do roka několik menších produktových microsites, které jsou přímo součástí webů Biodermy a jsou postaveny na redakčním systému Drupal, který Bioderma využívá.

Ukázka produktové microsite pigmentbio.cz, kterou jsme pro Biodermu vytvořili.
Ukázka produktové microsite pigmentbio.cz, kterou jsme pro Biodermu vytvořili.

Líbí se vám tento článek? Sdílejte jej se svými přáteli.

Chcete do e-mailu pravidelně dostávat podobné články. Přihlašte se k odběru newsletteru.

Vyřešte svůj marketing rychle a kvalitně

Stačí vyplnit tento formulář s kontaktními údaji a my se ozveme do příštího pracovního dne. Případně můžete využít kontaktů níže.