Vytvořili jsme nový e-shop progolfistu.cz, převzali jeho marketing a za 1 rok téměř ztrojnásobili jeho tržby

Golf Europe je etablovaná společnost prodávající golfové vybavení a zprostředkovávající golfové zájezdy. Již zhruba  let provozuje e-shop progolfistu.cz. V roce 2018 jsme spustili jeho novou verzi a převzali jeho online marketing. Výsledky jsou ohromující.

 

Na začátku byl redesign

Úplně prvním krokem naší spolupráce byl redesign již zmíněného e-shopu. Do té doby e-shop fungoval se stejným webem, jako byl před zhruba 15 lety založen. Požadavek klienta byl jednoduchý – responsivní moderní e-shop integrovaný s účetním a skladovým systémem Pohoda. Byť s jistými počátečními peripetiemi jsme nakonec takový e-shop dodali. Synchronizaci s Pohodou jsme naprogramovali na míru ve spolupráci s naším partnerem AK System.

Takhle vypadá výsledný e-shop.
Takhle vypadá výsledný e-shop.

 

Rychlý nárůst organicu

Za náš největší úspěch spojený s tvorbou e-shopu považujeme to, že došlo téměř k okamžitému nárůstu tržeb z organického vyhledávání. Přestože e-shop má skladem tisíce produktů, provedli jsme se spuštěním jejich automatizované přesměrování na nové adresy. Mezi lety 2018 a 2019 se nám po spuštění nového e-shopu podařilo zvýšit tržby z organicu o 73 %. Dobré technické řešení e-shopu, jeho responsivita a uživatelská přívětivost pomohly dosáhnout nárůstu konverzního poměru o 59 %.

 

Za rok na téměř trojnásobek tržeb

Se spuštěním e-shopu v červnu 2018 jsme zároveň převzali jeho marketing. Klient si již na starém e-shopu spravoval Google Ads a Sklik kampaně. Nám se však podařilo zvýšit jejich výkonnost, byť je fér přiznat, že redesign e-shopu by asi výkonnost kampaní zvýšil i bez našeho zásahu. Jako nový kanál jsme pak do marketingové strategie zapojili Facebook Ads.

 

V období 28. října 2018 až 28. října 2019 se nám podařilo zvýšit tržby e-shopu o 270 % oproti předchozímu srovnatelnému období. Přestože nárůst tržeb byl z části způsoben i vyššími investicemi do marketingu ze strany klienta, náš přínos vnímáme především u těchto 2 metrik:

  1. zvýšení konverzního poměru u Google Ads z 0,86 % na 1,36 % a u Skliku z 2,02 % na 2,38 %
  2. nárůstu tržeb z organického vyhledávání Google o 175 % a Seznamu o 68 % bez dodatečné off-page optimalizace (linkbuilding apod.)
  3. ROAS Facebooku dosáhlo za uplynulý rok hodnoty 524 %

 

Společně s klientem stále pracujeme na dalším rozvoji e-shopu a optimalizaci kampaní, aby tato čísla byla v budoucnu ještě lepší.

Líbí se vám tento článek? Sdílejte jej se svými přáteli.

Chcete do e-mailu pravidelně dostávat podobné články. Přihlašte se k odběru newsletteru.

Vyřešte svůj marketing rychle a kvalitně

Stačí vyplnit tento formulář s kontaktními údaji a my se ozveme do příštího pracovního dne. Případně můžete využít kontaktů níže.