Chatbot a automatizovaná komunikace se zákazníky

Díky chatbotovi můžete jednodušeji komunikovat s klienty nebo zákazníky, vyřizovat dotazy na technické podpoře, získávat relevantní poptávky, nabírat zaměstnance a mnoho dalšího. Chatbot může být váš nový kolega dostupný pro vaše zákazníky 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

Chci nezávaznou konzultaci
Chatbot a automatizovaná komunikace se zákazníky

Chatbot je aplikace, která využívá umělou inteligenci (AI) k interakci s vašimi zákazníky nebo klienty.  Jedná se o plně automatizovaný systém, který dovede velmi věrohodně simulovat lidskou konverzaci. Odpovídá na otázky, poskytuje informace nebo nabízí technickou podporu. Chatbot může být součastí vaší webové prezentace, e-shopu, mobilní aplikace nebo třeba profilu na Facebooku.

Chatbot a automatizovaná komunikace se zákazníky
Kolega dostupný 365/24/7

Chatbot můžete poskytovat nepřetržitou podporu pro vaše zákazníky nebo klienty. Je k dispozici kdykoliv, dokáže rychle a efektivně odpovědět na časté otázky a poskytnout základní informace. Nespornou výhodou je široká možnosti personifikace komunikace, která zvyšuje zákaznický zážitek.

Automatizace procesů

Chatbot může také velmi dobře sloužit jako nástroj pro automatizaci procesů. Umožňuje předávat informace o zákaznících na příslušené oddělení (například personální oddělení nebo obchodní oddělení), rezervovat termíny služeb, zpracovávat objednávky atp. Automatizace procesů šetří čas jak vám, tak vašim zákazníkům.

Sledování a analýza dat

Chatbot dokáže sbírat a analyzovat data o interakcích se zákazníky. To vám poskytuje cenné poznatky o jejich potřebách, preferencích a chování. Na základě těchto informací můžete optimalizovat své produkty, služby nebo marketingové strategie.

Spokojený zákazník

Využití chatbota zvyšuje efektivitu a přináší větší spokojenost zákazníků. Zákazník dostane rychle odpovědi na své otázky, rychle vyřeší svůj problém nebo se dozví podrobnější informace.  Zlepšená interakce se zákazníky přispívá k lepšímu vztahu a zvyšuje pravděpodobnost opakovaných nákupů.

Případové studie

Od kosmetiky k developerům a zpět

Umíme nastavit komunikaci velkým korporacím i drobným firmám. V minulosti nás vyhledaly kosmetické firmy, stavitelé velkých bytových domů, ale i majitelé malých e-shopů.

 

Pro nás není klient malý či velký, pro nás je klient i jeho zájem vždycky číslo 1.

Všechny případové studie
Praha Brno

Nastavme společně fungujícího chatbota!

Zavolejte nám +420 773 522 245 Pošlete e-mail office@freshservices.cz Zastavte se
Fresh Services, s.r.o.
U Bulhara 1611/3
110 00 Praha 1

    Jeden telefon nebo jedna schůzka může váš byznys vystřelit o několik pater nahoru.